ForHair.se

Bästa!

Bästa dagen på länge faktiskt! Spenderat i stort sätt hela dagen med älsklingen min. Så sjukt mysig är du. Träffade Alex och hennes kompisar ett tag också men jag och älskling gick hem till mig och åt pizza med mamma. Sen såg vi I taket lyser stjärnorna, rätt bra film ändå. Efter det blev det blåbärspaj och vaniljglass. Sjukt gott! Blev lite mer film, BrideWars denna gången. Jag älskar filmen men älskling va inte så övertygad? ;) Han gick iaf precis :/

Nu sitter jag och väntar på att Rebecka ska komma hem och sätta sig och prata med mig. Jag får ryck...

Hoppas alla andra haft en superbra dag, jag ska läsa bloggar nu så...
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Bäver

Helt underbar är du och du är min<3



Filmen var rolig på sina sätt:P, men du vet att min humor suger (A)



ÄLSKAR DIG NU OCH FÖRALLTID!<3

2009-10-03 @ 23:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0