ForHair.se

Ännu en dag med älsklingen

Åkte till väla för att hjälpa min kära bror med klädinköp. Bara för att jag är snäll lillasyster :) Men som tröst fick jag ta med min älskling. Gick runt på väla ett tag och sen är det klart att vi fikade! Och om jag hade hittat sladden till min mobil hade jag lagt upp finfina bilder på vår goda fika! Blev att jag fick bjuda Andre, men det förtjänar han efter att ha sprungit runt i massa affärer (a)
Tänkte tvinga hit honom nu tror jag, ska hem till honom sen och se film. Igen. Jag älskar filmer! Supermysigt att bara halvligga och glo på en bra film. Blir väl troligtvis en skräckfilm idag, kan man ju inte titta på utan sin älskade bredvid sig? Höll ju på att dö igår när vi såg The eye, den engelska versionen. Visste inte ens att den fanns xd Men hanhn inte se hela innan det var tid att gå hem, men idag blir det nog att vi ska se den. Hela. På japanska eller vilket språk det nu är :p
Fan vad jag skriver, nu ska jag va tyst.
Ha det bäst sötnosar!

En sak till, har ni hört Basshunters nya album Bass Generation? Tycker att den är skitbra, lyssna!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Sv: Det är något lagg som gör det så :S <3

2009-10-28 @ 16:58:14
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: Tanja

sv: Men du behöver ju inte klicka in i inlägget! ;) <3

2009-10-28 @ 17:03:25
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0