ForHair.se

New Moon <3

Var på premiären med älsklingen igår. Vad tyckte jag om filmen?
Jag är förälskad.. många som sa att ettan va mycket bättre, men ohnej! Jag bokstavligt talat älskade denna filmen och även om jag hade läst boken och hade extremt höga förväntningar så gjordeb den mig allt annat än besviken. Helt underbar känsla. Efter att gått ett år och bara väntat på denna permiären fick jag ÄNTLIGEN se  den och jag är bara så lycklig. Den kunde inte varit bättre och ja.. Jag är bara helt mållös. Satt och grät så att jag skakade och luften tog slut och hela min halsduk va blöt. Helt underbart, jag har aldrig haft en sån upplevelse och har aldrig älskat en film så otroligt.
Ja ni ser, jag är förälskad..

Jag får rysningar och blir återigen helt tårögd, man känner alla känslorna dom förmedlade. Man är ju dum om man inte gillar denna filmen..

Kommentarer
Postat av: Persson Philip

Men det är i de lägena som filmer är som bäst! :D

2009-11-22 @ 16:20:43
URL: http://www.it-scouten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0