ForHair.se

Soooommaaar

Verkligen helt underbart sommarväder idag. Så jävla underbart! Och denna underbara sommardagen fick jag den stora äran att spendera med en av dom bästa. Lite väla och köpte värsta jättesöta halsbandet som jag ska lägga in bild på sen. Vi köpte varsett och det är nu offciellt vårt bästishalsband, för att vi är balla och ni gillar det ;)
Igår var vi på bio, såg Baksmällan. En jävligt ball film, riktigt sjuk. Men se den, riktigt bra ändå. När man bott på landet så länge är det så ballt att en söndagskväll helt spontant bestämma sig för att gå&se bio. Ska fan flytta till stan ;o
Eftersom det nu tydligen har gått förrbi midnatt antar jag att älsklingens födelsedag är.. idag? Iaf, stort grattis till min älskade pojke <3 Ska träffa honom... senare idag (?). Då ska han få en grattis puss för att jag älskar honom så mycket ;*

Kom på idag att jag typ tappat kontakten med folk jag brukar berätta allt för och att det är så jävla dåligt. Men eftersom jag har bestämmt mig för att ta tag i mitt liv på allvar nu så började jag med att börja prata med min kära kusin. Så länge sen vi verkligen pratade, omg, vi måste bli bättre. Allihopa!

Nu är jag helt trött i mina fingrar för att jag måste skriva helt konstigt pga lösnaglarna. Sov gott.

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lalleh ;*

Haha du e helt tagen av de där med bion, sååå sött ;) <3

2009-06-23 @ 10:26:52
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: Tanja ;)

Grattis till André :D Jag kommer hem imorgon (a) vi får höras senare! Hoppas det är brabra hemma! :)

Och förresten! Ert kompishalsband kanske är fett sådär, men våra nudlar äger bajs! :D <3

2009-06-23 @ 14:46:32
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0