ForHair.se

Sommar?

Ett tag sen jag skrev nu, har varit så mycket. Som många redan vet avlivade vi vår äldsta hund i onsdag så har inte varit på blogghumör. Men nu så :)
Jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra för att ladda upp en bild. Hur jag än gör kommer det ingen bild. Förklara någon? känns lite tråkigt utan liksom ^^
Skolan slutar jättesnart. Ska bli så jävla skönt att slippa den skolan men samtidigt vill jag verkligen inte lämna kompisarna. Även om man kan träffas på fritiden så kommer det inte bli samma sak att inte träffas varje dag och va en klass. Och jag vet att ni andra på skolan kommer sakna oss också ;) Jaja, nu är all fokus på en bra sommar. Någon som kanske vill träffas? ;d
Imorgon ska jag iaf va med älsklingen min. I helgen blir det att åka till Våxtorp för att fira midsommar. En mycket onödig högtid med jordgubbar som enda positiva sak. Ännu värre att behöva bo i husbilen, ser ingen mening med det... Ni får iaf vara lite trevliga och underhålla mig med en massa söta sms!  Hoppas att det åtminstone blir fint väder så att man kan sola lite, solbränna är aldrig fel (a)
Tror att jag ska lägga mig och kolla på en bra film nu iaf. Sov gott alla söta. :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Roligt att du ser fram emot att tillbringa tid tillsammans med familjen.

2009-06-16 @ 22:50:02
URL: http://kingarrakk.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0