ForHair.se

Färg&Spotify

Hejsan hoppsan alla glada. Nu har jag fixat till lite färg här i bloggen, alla gillar väl rosa? ;) Ska se om det finns något jag kan göra så att den blir lite mer personlig sen.
Jag tänkte bara tipsa (om någon nu läser) om spotify. Spotify är en slags mediaplayer som man även kan jämföra med youtube. En blandning av båda. Det är bättre än youtube eftersom där inte är någon laddnings tid på låtarna. Inget är perfekt och även spotify har negativa sidor. Tillexempel att om man inte vill betala en viss avgift/år så kommer det ibland reklaminslag när man spelar sin musik. Där finns inte heller alla låtar. Men samtidigt kan man även göra sina egna spellistor som finns kvar på ens inloggning tills du tar bort dom. Jag råder er alla att testa det iaf.

Nu har jag annat att göra så jag uppdaterar ikväll gott folk :) Ha en trevlig fortsatt dag
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0