ForHair.se

En dag med älskling <3

Denna dagen fick, som jag ville, lite mer spänning ;) Jag börjad med att köra till Dalhem och säga hej till min mormor&morfar. Puss på er. Hastigt och lustigt blev det bestämmt att jag skulle till Ängelholm med Alex och lite så. Tog tåget dit och där mötte dom upp mig. Vi träffade annat folk också. Ingen jag kände typ men fett läskigt xD Rätt skoj iaf. Efter några timmar åkte vi hem till kära kattarp. Tog med oss några folk som fick träffa vår söta by. I lilla Kattarp träffade vi då lite annat folk också ;) Puss på det.
Lagom rolig dag. Jag saknar dig som fan Alex och vi MÅSTE bli bättre på att träffas! Tack för dagen iaf <3

Imorgon blir det då att åka iväg med familjen. Ska bara ta det så jävla lugnt hela helgen och kanske tillochmed stänger av mobilen. Känner faktiskt att jag behöver lite tid utan det vanliga livet. Konstigt nog O.o
Ha en jättebra midsommar allihopa så hörs vi typ efter helgen.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0