ForHair.se

André Persson <3

Då får du dig ett skratt en gång till då älsk? ;) <3

Denna dagen spenderade jag med min älskling. Han trodde att han skulle kunna putta i mig i poolen, vem va det som blev blöt va? ;) Sen bara allmänt mysigt.
Sitta och bara prata, ingen lyssnar som du. Ingen förstår, eller försöker åtminstone förstå som du gör. Vilket humör jag än är på så är du där och visar att du bryr dig. Jag älskar allt med dig, precis just allt!
När du frågar hur jag mår och dina ögon visar att du verkligen bryr dig. När du tittar rakt på mig när jag pratar och verkligen lyssnar. Hur du tröstar och förstår när jag är ledsen, eller får mig att skratta när jag egentligen bara vill gråta. Du är helt perfekt och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Jag vet helt ärligt inte om du förstår hur mycket du egentligen betyder för mig. Jag har aldrig känt såhär någonsin innan. Det får låta hur fånigt som helst men detta känns så äkta, äkta kärlek. Det är vad du är för mig, äkta rakt igenom. Tre ord, jag älskar dig <3
Jag ber om ursäkt för allt fånigt kärleksbabbel men dagen har skickat upp mig till molnen. Ni kan inte veta...

Puss&kram till min älskade André Persson <3




Forever&ever <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äh vad du är söt Emma ;D

2009-06-25 @ 00:12:11
Postat av: Lalleh ;*

Aaaaaaawh, jag e överlycklig för din skull älsk <3

2009-06-26 @ 14:08:55
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: Tanja ;)

Naweeee! Fan va söta ni är (a) Nu måste jag väl få träffa honom snart? (a) sjukt glad för dig iaf gumman!! <3<3



// tanjaswardh.blogg.se

2009-06-28 @ 22:01:38
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0