ForHair.se

Som jag vill vara

Precis läst ut boken Som jag vill vara skriven av Katarina von Bredow. Måste börja med att säga tack till Christina som lånade ut boken till mig.

Har nog aldrig läst en bok som berört mig så mycket. Rätt läskigt faktiskt... Samtidigt som den fick mig att tänka och må riktigt dåligt så var det också den som fick mig att inse vissa saker som jag inte tänker ta upp här och nu. Jag tänker däremot råda så många som möjligt att läsa boken. Jag tror att man antingen läser den, tycker att den är okej och glömmer bort den. Eller så läser man den, älskar den och kommer tänka på just den boken i vissa beslut man kommer fatta senare i livet. Jag tillhör det senare alternativet.
Tack så mycket för en helt underbar bok som fick mig att både gråta och le stort.

Tack! ♥

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. haha.. de tycker du inte? ;)

2009-07-20 @ 03:12:21
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Jillsan

Den boken är as bra. jag älskar boken:D<3<3

2009-07-20 @ 12:37:21
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. I Solarium får amn likka helt naken om man vill utan att grannarna tittar :P ahha.. Plus att de går fortare i solarium att få färg ;)



jag avgudar solarium! :P

2009-07-20 @ 20:02:26
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: lalleh ;*

Katarina von bredov är bäst, seriöst <3

2009-07-21 @ 22:16:43
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0