ForHair.se

Smärta, som fan

Patetisk självömkan!
Detta är ett inlägg som ni inte borde läsa, skriver bara för att jag känner att jag måste.

Jag har kommit på att jag aldrig skulle klara av det. Inte något av alternativen. Inte i denna åldern.
Det får mig att känna mig så jävla svag.. Tänk så måste jag välja? Vad hade jag gjort då liksom?
Och vad hade alla i min omgivning gjort? Jag hade mått så dåligt så jag hade nog valt ett sämre alternativ som ingen skulle gilla. Inte ens jag.. Ibland måste man få välja den lätta vägen och i det fallet hade jag gjort det.
Det viktigaste av allt, hur hade du reagerat? Som jag tror eller hade du lyssnat och försökt förstå?
Eftersom du, i denna frågan, har väldigt stor betydelse hade jag troligtvis lyssnat på dig. Mot min vilja. Men min svaghet hade tvingat mig. Min rädlsa att förlora dig är alldeles för stor och just nu börjar du få mig att förstå hur stor den risken faktiskt är.
Konstigt att man börja fundera och tänka då. Nej.
Tror att det är dags att sluta tänka på sig själv. Ska jag säga eller hur? Bara så att du vet, vad jag än gör, så tänker jag alltid på dig och hur du ska reagera. Och om du inte visste det så har jag också ett hjärta. Jag har känslor och du kan, bättre än någon annan, såra mig på det värsta sättet. Du vet att du har makten och jag börjar frukta att du snart kommer använda den på fel sätt. Jag är rädd, så in i helvetes jävla rädd.
Nu sitter jag här och hyperventilerar och börjar snart gråta.

Om du av någon anledning tog dig tid att läsa allt detta så lägg inte så stor vikt på det.
Jag kommer över det någon gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nae :) inte själv. skills på design har jag icke.

2009-07-19 @ 20:39:13
URL: http://linnearinzen.blogg.se/
Postat av: lalleh ;*

Vafan emma, prata med mig? <3

2009-07-19 @ 22:18:03
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Sv: Gött att höra! Det är fint här med. Har fotat idag, så bilder kommer att komma upp inatt eller imorgon. Hoppas du tittar in och säger vad du tycker! :D

2009-07-20 @ 00:32:31
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv: Haha, man måste få ha lite rosa och liva upp dagen med ;)

Köpt på COOP Forum för endast 149;- Sladden går även att dra in i själva musen. perfekt om man har en bärbar och drar med den överallt :D

2009-07-20 @ 00:33:42
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Persson Philip

Neej!? Men vad har hänt? Finns <33

2009-07-20 @ 10:40:42
URL: http://www.it-scouten.se
Postat av: Titti

Berätta för mig? <3

2009-07-20 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0