ForHair.se

Planer? :D

Kommit på att jag kanske ska planera mina veckor lite? Blir ju lättare att hinna med allt jag borde hinna med då. Är jag inte liite smart? :) Inte så att jag inte absolut inte får ändra mina planer, men så att jag vet vad jag borde göra och vad jag borde låta bli att göra ;) Om man gör denna planeringen på måndagar så kan man ju bara ta det lugnt sen? ;) missat en dag nu ju., men då börjar vi idag ist :)

Vecka 50:
träffa alex, sofie och självklart andre!
packa in kläderna till folkracen
köra folkrace (och vinna ;))
hästen x2
PLUGGA
fixa mer ny musik

låter det som en bra vecka? :) Vill inte planera dagarna eftersom man aldrig vet vad som händer men detta är vad jag ska försöka boka in i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0