ForHair.se

Julafton avklarat, likaså snön

Nu är allt julfirande klart för vår del. Någon som ska fira idag också? :)

Fått en massa fina presenter och det har varit en sjukt mysig jul för min del. Fick ju min efterlängtade klocka, sjukt fin är den och jag har tillochmed varit iväg och tagit bort länkar så att jag kan använda den. Min kära mor hade varit ivägoch köpt världshistoriens snyggaste skor, fan vad jag blev glad! Nej, en toppen jul har jag haft.
Nu sitter jag här men borde egentligen städa, farmor oh farfar ska komma och äta kalkon här ikväll. Släkt middagarna tar aldrig slut. En varje dag från i onsdags till på söndag. Haha, here we go släkten! Juletiden är väl så, träffas och var glada hela tiden ;)
Och eftersom mitt rum ser ut som f*n så borde jag röja undan här, ta bort kläder och slänga massa skräp. Men det är så otroligt tråkigt! Hade anställt någon att tabort det till mig om det inte vore så dyrt.. Men då kanske dom skulle hitta något pinsamt? Hmm... dålig ide. Får fixa det själv.

Hörs senare :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0