ForHair.se

Idag är det... Måndag?

När det är jullov är det svårt at hålla koll. Visserligen första riktiga dagen på lovet, men ändå.

Idag blir det en vända till väla i brist ¨på annat att göra. Jag är fett sugen på att åka pulka men det är ingen som äger en pulka.. :( Varför är världen så elak? Inte ens en pulka kan dom bjuda på..
Btw! Jag  bytta julklappar med älsklingen min igår. Fick en god parfym och ett jättefint halsband. Sjukt glad blev jag, även fast han inte tror mig ;) Och imorgon ska jag byta med alex, fast jag vet ju redan vad jag får :p Och sen på onsdag ska jag ju få mestadels av mina julklappar eftersom vi firar jul två gånger detta året. Så nu är julklapparna igång på allvar. Riktigt kul tyker jag, men jag har fortfarande ingen julkänsla.. Vad är det liksom? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0