ForHair.se

Fyra dagar kvar till julafton

Glömde blogga igår. Fick för mycket att göra. Ni förstår, här hemma julpysslades det hela dagen efter att jag och mamma fixast naglarna. Tur hade jag som köpte klart alla mina julklappar igår. Inte helt nöjd med alla men ja.. Det är ju tanken som räknas, right?

Igår så tog vi upp vår julgran och Andre var här och hjälpte till, gullig som han är. Sen efter det tog vi tag i att göra julgodis. Vi rullade mozartkulor, smälte choklad, blandade runt en massa grejer i chokladen. Fett mysigt hade vi och det blev många skratt. Tack för den dagen familjen.

Idag ska jag passa på att slå in resten av mina julklappar, mamma jobbar och Oscar sover. Perfekt! Just det jag lovade enbild på dom nya naglarna! Det syns inte jättebra men dom är iaf röda med guldglitter på. Hiss eller diss? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0