ForHair.se

Did you write the book of love?

Allt har varit helt uppochner och bara allmänt wierd. Imorgon är det middag hos Andre som gäller. Kom nyss på att jag nästan aldrig säger Andre, säger bara älskling. Herregud.. Konstigt detta också. Se hur kontigt allt är? Sånt här konstigt skit jag bara suttit och tänkt på hela dagen idag.
Tillexempel "Ta inte den du älskar för givet?" Varför gör man alltid det? Jo, för att man vet att den endå stannar, trots att man egentligen är hemsk. Ser ni? Man vet  rättare sagt, man hoppas. Och även om jag nu börjar tänka på detta och hur hemskt det är så gör jag inte ett skit åt det. Jag vill bara slå sönder mig själv, vad håller jag på med?
Nytt nyårslöfte kanske? Inte det heller förresten, dom håller man ändå aldrig. Herregud.. Vad är det med mig? Jag går och gömmer mig under täcket nu. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Bäver

Älskling vad är det?

Tell me hunny<3!

2009-12-27 @ 10:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0