ForHair.se

Folkrace och ridning

Hejsan hoppsan,
va och körde folkrace i Hästveda igår. Min första juniortävling och för att vara "första" gången gick det väl hyfsat, retar mig på att man ska vara så klantig alltid men skit i det. 
Idag var jag först och köpte ny väska och skolmaterial med mammsen och oscar. Blev en liten fika på det. Följde med mamma till hästarna och red en liten sväng också, faktiskt ganska mysigt. Kanske något jag gör om igen ;)
Kommer bilder från både folkracen och ridningen sen men det orkar jag inte fixa med nu, ska gå och lägga mig nu. Lång skoldag imorgon...
Sov gott allihopa, vi hörs imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: Jill

visste att du skulle tycka om att rida :D

2009-08-31 @ 18:07:28
Postat av: Mamsen

Så roligt att du var med. :)

Puss.

2009-09-01 @ 08:02:24
URL: http://kingarrakk.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0